|
Post by k on Sept 22, 2020 17:38:31 GMT 3
Kā dzīvo elite, liktenā ironija, ka dažas , pat daudzas elitārās lietas - bija PSRS laikos pieejamas visiem.
NO ASV raksta - Tikai stundas braucienā no LA ir slēgtie ciemati kur nav pat 1 g,tikai kabelis.Tur dzīvo izredzētie. Komentāri Vēl nebija mobīlo sakaru, kad man stāstīja, ka Kijevas partijas bosu mājās visus vadus kauyt kā izolē, lai nebūtu maiņstrāvas ietekmes. Var tikai minēt, kādā elektromagnētiskā starojuma vannā mēs peldamies šodien. Nav brīnums, ka zinoši cilvŗēki, ja tiem ir resursi, cenšas savas ģimenes pasargāt. Vēl bija raidījums par kaņepju mājām. Ideāli visu to slāpē. Par elektrības starojumu - daudz ko ietekmē, agrāk braucu autobusos, lai nav elektrības lauks. Un kad pazuda uz pusdienu elektrību Rīgas rajonā dēļ nogāzušās koka, bija savdabīgas izjūtas. Tur mājas ir 2500-3000 (km?).Tur kur biju ciemos mājas nebija neviena TV,bērniem tikai skolas dators.Utt.Mājmacibas,pasniedzēji brauc uz mājām kādreiz apvienojas kaimiņu ģimenes lai bērniem būtu komunikācija.Ļoti tīrs un sakopts.Tur var iekļūt tikai ar atļaujam un caur kontrolpunktu kur sēž dzīvā apsardze un katru pārbauda.utt Zelta miljards
ir būvētas mājas ar kapara un alumīnija dubulto izolāciju sienās, Rīga. stundas braucienā no Rīgas ar tā ir... un vrbt pat labi, ka ne ciemati...
|
|
|
Post by k on Aug 31, 2023 13:24:47 GMT 3
Iveta Vilsone
20h
·
Pasauli pārvalda PSIHOPĀTI...? ne jau mūsu “virsaiši”, bet anglosakši, kuru norādījumus viņi pilda.
Kā 1200 britiem izdevās pārņem milzīgo Indiju? valdīt praktiski visās pasaules kolonijās?
Integrējot – speciāli sagatavotu ELITI, kuru audzināja speciālos skolu apstākļos.
Nav runa par augstu, dziļu, kur nu vēl ētisku izglītību, tieši pretēji! Vispārēja humanitāra izglītība, par visu virspusēji, kā diplomātiem.
Elite savā starpā konkurē, resursus zog viens otram, par ideoloģijām un metodēm strīdās un kaujās, bet nevienu neiznīcina, izņemot tādus radikāļus, kuri apdraud visas sistēmas pastāvēšanu. No tā izriet vienojošais - konsolidācijas princips. Ieaudzina ticību savas reputācijas efektam, ar kuru viņi pārliecina arī citus, ka citiem ir jāpakļaujas.
17 gs. Lielbritānijas impērijai nācās koncentrēties uz vienu uzdevumu – kā noturēt varu, ja ir maza teritorija, maza armija un liela pasaule, un, lai šo hegemoniju neviens neuzdrīkstētos apstrīdēt.
Anglosakši (pamatā briti) radījuši efektīvas elites audzināšanas metodes, kā var ātri (divās paaudzēs, agrāk paaudze 25 gadi, tagad jau 15 gadi !!) sagatavot daudzus, sistēmai uzticamus cilvēkus, kas iegulda minimumu savu resursu, bet iegūst maksimāli daudz svešo resursu.
- Tiek uzpotēta specifiska morāle, pasaules redzējums un racionālisms, lai normālu cilvēku, kurš parasti nav gatavs ciest savas dzīvības, veselības un labklājības zaudējumus, padarītu par gatavu ziedoties pilnībā uzdevumam (piem. caurām dienām sēdēt karstā Āfrikas saulē un skaitīt cik zulusi nogalināti), t.i. no sabiedrības viedokļa – kļūst nenormāls;
- Galveno dzīves vērtību - sava uzdevuma izpildi – salīdzina tikai ar saviem skolas biedriem, kuri mācījās to pašu. Visu citu cilvēku vērtējums neinteresē, tam nav nekādas nozīmes! Katra skola sūtīja savus absolventus uz kādu no pasaules vietām, kurp aizbraucot, veidoja savas skolas – ievērojot atpazīstamu savas skolas modi (kaklasaites, mājas, ...), jo tas bija vienīgais viņiem zināmais dzīves modelis.
- Skolā katrs tika smagi pazemots, mācās pārvarēt pazemojumus, izaugt karjerā un panākt, ka skolas biedri, tieši viņi un tikai viņi – atzīst panākumus! T.i. – jāattaisno uzticība, nepieviļot savu skolas klasi;
- Māca, ka nekad neko nevar sasniegt viens pats. Elitē var nonākt tikai pēc atlases, jāizpilda visas hierarhijas pakāpes, katrā no tām, augstākās pakāpes biedrs – ievēl savā vietā zemākā līmeņa biedru, no šejienes – VARU NODOD, NEVIS IEGŪST! + iedod resursu minimumu un padomus par konkrēto vietu (nevis vispārēju instrukciju), seko pārbaudījumi un iniciācija. Tikai tad – pieeja pie resursiem, t.i. IETEKMES, nevis naudas!!!
Tātad, kopā – sabiedriskā nosodījuma institūts – pastāvīgs kauns, iekšējā apspiestība, vajadzība atskatīties uz biedriem, bet citu cilvēku pilnīga neesamība, uz pasaules eksistē 1-2% cilvēku...(pārdzīvojums, ja kolēģis ir nogalinājis vairāk būru, vai ieguvis kāda šeiha uzticību...).
No psiholoģiskā viedokļa, tā audzina stratēģiskās izdzīvošanas personību. Tātad – nav empātijas, nav līdzjūtības, t.i. sociopāts, bieži psihopāts. To apvelta kauns, attiecīgi - paranoiķis, ar sekošanas māniju. Darbības efekts balstās tajā, ka no skolas sola - paredz un atraida visus mēģinājumus viņu pazemot un pārspēt. To panāk – nekad nepiemērojoties vietējai situācijai, vienmēr situācijas tika piemērotas – sev pašam, publikai - tēlojot ko vajag.
|
|
|
Post by k on Mar 29, 2024 0:55:07 GMT 3
|
|