Post by k on Aug 27, 2020 17:41:07 GMT 3
SKOLA un jaunās tehnoloģijas
Oi, es esmu slikts izskaidrotājs. Bet nu teiksim, ja ir kurss caur Zūmi vai Maikrosofta Tīmz, tad studenti pieslēdzas caur pasniedzēja atsūtīto linku noteiktā laikā. Visai vienkārši, ar pāris klikšķiem. Protams studenta kompjūterā vai telefonā jābūt attiecīgajai programmai. Un tad nu klase norisinās atkarībā no tā, kā pasniedzējs to grib. Var studentus iesaistīt sarunās vai arī ļaut viņiem vienkārši skatīties un klausīties. Studenti var pieslēgt video un rādīt savus ģīmjus vai piedalīties tik caur audio. Uzdot jautājumus rakstiski caur čatu, uzklikšķināt "paceļu roku" un tamlīdzīgi. Var uzstādīt tā, ka studenti viens otru dzird un/redz, vai arī nē. Bieži vien, kad notiek lekcija, pasniedzēji "mute" studentus, bet pēc tam "unmute" un notiek sarunas. Var studentus sadalīt mazākās grupās, teiksim diskusijām vai grupu projektam. Tad viņi redz un sarunājas tikai savās mazajās grupās un ar skolotāju. Bet vispār skolotājs visu laiku redz, visus studentus, kas ir pieslēgušies.
Pēc manām domām, liela priekšrocība onlaina kursiem ir tā, ka ieraksts parasti tiek arhivēts un var tikt skatīts vai klausīts vēlāk. Tas studentiem (vismaz teorētiski) dzīvi padara vieglāku.
jap tā kā konference, katrs ar savu kameru. es pavasarī vadīju kursus tā. 1 viena + 80 cilvēki saslēgti. besī, ka man paralēli jāslēdz nost skaņa tiem, kas nejēdz besī, ka es redzu, ka cilvēks guļ gultā, dzer čaju vai jau slēdzas laukā. tad gribas uzkliegt - ei, Jāni Bērziņ, mosties. Nu turpinam tēmu Tā kā mani kursi ietvēra praktisko daļu, tad to bija visgrūtāk kontrolēt. A izejas nebija - grupa tika iesākta februārī un bija jāpiebeidz. bet ko darīt, ja tā iekrīt, iekrīt
vienīgais ZOOM ir maksas platforma. pavasarī daudzi skolotāji ņēma bezmakas versiju, bet tad pēc 30 - 40 min atrubās
Oi, es esmu slikts izskaidrotājs. Bet nu teiksim, ja ir kurss caur Zūmi vai Maikrosofta Tīmz, tad studenti pieslēdzas caur pasniedzēja atsūtīto linku noteiktā laikā. Visai vienkārši, ar pāris klikšķiem. Protams studenta kompjūterā vai telefonā jābūt attiecīgajai programmai. Un tad nu klase norisinās atkarībā no tā, kā pasniedzējs to grib. Var studentus iesaistīt sarunās vai arī ļaut viņiem vienkārši skatīties un klausīties. Studenti var pieslēgt video un rādīt savus ģīmjus vai piedalīties tik caur audio. Uzdot jautājumus rakstiski caur čatu, uzklikšķināt "paceļu roku" un tamlīdzīgi. Var uzstādīt tā, ka studenti viens otru dzird un/redz, vai arī nē. Bieži vien, kad notiek lekcija, pasniedzēji "mute" studentus, bet pēc tam "unmute" un notiek sarunas. Var studentus sadalīt mazākās grupās, teiksim diskusijām vai grupu projektam. Tad viņi redz un sarunājas tikai savās mazajās grupās un ar skolotāju. Bet vispār skolotājs visu laiku redz, visus studentus, kas ir pieslēgušies.
Pēc manām domām, liela priekšrocība onlaina kursiem ir tā, ka ieraksts parasti tiek arhivēts un var tikt skatīts vai klausīts vēlāk. Tas studentiem (vismaz teorētiski) dzīvi padara vieglāku.
jap tā kā konference, katrs ar savu kameru. es pavasarī vadīju kursus tā. 1 viena + 80 cilvēki saslēgti. besī, ka man paralēli jāslēdz nost skaņa tiem, kas nejēdz besī, ka es redzu, ka cilvēks guļ gultā, dzer čaju vai jau slēdzas laukā. tad gribas uzkliegt - ei, Jāni Bērziņ, mosties. Nu turpinam tēmu Tā kā mani kursi ietvēra praktisko daļu, tad to bija visgrūtāk kontrolēt. A izejas nebija - grupa tika iesākta februārī un bija jāpiebeidz. bet ko darīt, ja tā iekrīt, iekrīt
vienīgais ZOOM ir maksas platforma. pavasarī daudzi skolotāji ņēma bezmakas versiju, bet tad pēc 30 - 40 min atrubās